Solbränd?

Imorse när Seb vaknade tiidigt så lyfte jag tillbaka honom i hans säng, och då kände jag att han var väldigt varm.
Han sov sedan vidare till 8.30(!) innan han lade sig hos mig. Han hade då lite feber och var alldeles röd i ansiktet.
Under morgonen blev han också röd över resten av kroppen, han ser ut ungefär som att han varit ute i solen lite för länge. Som att han är solbränd.
Han verkar dock inte särskilt sjuk, har väl varit lite lugnare än vanligt men annars verkar han okej. Han verkar inte ha ont eller så...
Vet inte alls vad det kan vara, om det inte är bättre imorgon får vi nog åka till doktorn så vi får veta vad det kan vara som gör att Sebbis ser solbränd ut mitt i vintern.

Förövrigt så har det varit en bra helg, igår var vi ut en sväng o fikade i Fagervik och på kvällen kom morsis o Lee förbi på fika. De hade med sig super fina presenter, jackor till mig o T, super härliga, och fleecetröja, skaljackor, väst och täckjacka till pojkarna, super fint :)

Nu är det dags för söndags mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0