♥Sebastian, Alexander & Thorbjörn♥

Läste nyss en hemsk artikel på AB. Om en liten flicka som dött, då barnvagnen blåst ner i havet, hon skulle fylla 3 år nästa vecka. Jag är så tacksam för min familj, och jag ska ALDRIG mer ta någonting för givet, tiden går för fort och man vet aldrig hur lång tid man har kvar tillsammans.

Sebastian, Alexander & Thorbjörn, ni är mina änglar.
Ni är männen i mitt liv, ni är mitt allt.
När jag ser på er fylls mitt hjärta med värme och med kärlek.
Jag har fått en gåva som är så vacker och ovärderlig, jag har fått äran att tillbringa mitt liv med dessa tre underbara människor.
Många frågar nog sig vad meningen med livet är, men jag har hittat min mening.
Mitt livs mening är att älska Thorbjörn och mina två barn.

Sebastian & Alexander, två så fantastiska små pojkar. Mammas älsklingar.
De ger mig så mycket, och Thorbjörn en otroligt fantastisk man. Mannen i mitt liv. Mannen som gör mig lycklig, och som tillsammans med mig har skapat dessa två fantastiska kärleksbarn.

Åh mina underbara älsklingar, Sebbe, Alex och Tobbe.
Ni är det bästa jag har, ni ger mycket mer än ni tar.
Ni är mitt rop och mitt svar.
Ni är det bästa jag har.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0