Pressys till Sebbis.

Idag har vi varit ute i Birsta, testade även att mobil blogga när vi satt utan för gubbdagiset (Clas Ohlsson) o väntade på T.
Fick iallafall in bilderna men texten verkara vara försvunnen i tomma intet :P

Vi inhandlade pressys till älsklings Sebbis, han fyller ju 3 år nästa söndag!
Vi var först in på Barnenshus men jag vet inte vad som hänt där idag, det var totalt utplockat och fanns typ ingenting där.
Så vi åkte till Birsta City och där hittade vi alla presenterna, vi köpte ett Rorri golvpussel, Ett Spel och en "Blixten" bilbana grej, som för övrigt var 150:- billigare än på Barnenshus :] Så nu är vi klara till honom, skönt!
Bara bakningen kvar!

Nu ska vi äta Lördagsgodis *yummie*, det helt klart bästa på hela veckan, man kämpar som en tok alla dagar utom Lördagen, då är det mums dagen :] Jag provade två av mina absoluta favvo topar imorse, och guess what, jag kunde ha båda!!!! :]

Nu dags för Melodifestivalen, och en bild på världens finaste Alex :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0