My baby's gone...

Ja nu är Alex inte direkt någon bäbis längre... idag var vi o vägde+mätte honom, samt att han fick ytterligare 2 sprutor...
Han väger nu 8600 g och är 70 cm lång, min lilla älskling!!!

Idag har vi då alltså först varit på BVC och sedan har jag o Alex varit o sjungit o Sebbis har varit med sin farmor.

Igår bakade jag semmel bullar så ikväll har vi ätit en hemgjord semla var, men oxå den enda semlan detta år. Yummie.
Man måste ju få leva oxå, även om man vill gå ner i vikt, så måste man få njuta. För jag tror att det är så om man inte tillåter sig själv någonting så blir man tokig, och hur kul är det förresten att inte må bra? :)
Huvudsaken är att man inte syndar varje dag och att man mår bra, och det gör jag nu :]



Lägger in en bild på Alex nya min, I looooooove it sååå sööööt!!!



Han tycker förresten att det är super kul att testa sin röst just nu, han skriker o tjoar suuuuper högt :]

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, ja min Iwar är väldigt liten bäbis för att va nästan 11 månader. Men A är såå jätte söt ju :) sköt om er !

2009-02-24 @ 22:25:00
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin
Postat av: Cilla

Vilken sötis!!



Klart man ska njuta också! Men tyvärr får man inte det om man heter Anna-Cecilia för då går man genast upp fem kilo! ;) Semlorna såg supergoda ut! Kram

2009-02-25 @ 00:20:42
URL: http://annacecilia747.blogg.se/
Postat av: Cilla

Vilken sötis!!



Klart man ska njuta också! Men tyvärr får man inte det om man heter Anna-Cecilia för då går man genast upp fem kilo! ;) Semlorna såg supergoda ut! Kram

2009-02-25 @ 00:21:13
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0