Mina älskade barn♥

Igår lekte jag och Sebbe heeeela dagen med ALLA hans presenter som han fick när han fyllde år :)
Vi hade en super mysig dag tillsammans, och mysigast hade vi när vi alla tre låg o busade på filten, och A gick upp i krypställning 2 ggr.

Alex har börjat med en super söt sak :) När han skall sova vänder han sig om så han ligger på sidan och somnar direkt, sötisss!!!

Åh vad jag älskar mina barn, och jag älskar att vara hemma med dem och att vara mamma! Det kan inte sägas för ofta!
Igår lekte vi även med Sebbes nya små-lego, snacka om att jag blev som barn på nytt. Tror nästan jag hade roligare än Sebbis ;) hihi.

Snart är det dags för babysång, och ikväll husvisning!

   

 Älsklings Sebbis i sin nya pyjamas fr mormor, kallingar o linne, hur söt som helst!!!

 Små älsklingarna imorse, A sover & Sebbe dricker välling.

 Måste visa min nya mössa fr morsis, sooo nice!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Superfina kort på älsklingsgrabbarna!! :)

2009-02-17 @ 11:56:49
Postat av: MAMMA

oCH VAD MYSIGT! JAG MÅSTE BARA FÅ RÄTTA TILL EN SAK, PYJAMASEN OCH TVÅ PAR STRUMPOR TILL SEBBE VAR FRÅN LARS-EVERT, MYSBYXOR O KALLINGAR FRÅN MORMOR. BODYSARNA O TVÅ PAR STRUMPOR TILL ALEX VAR OXÅ FRÅN MORMOR

2009-02-17 @ 14:53:23
Postat av: Veronica

Du har så vackra barn!

2009-02-17 @ 17:08:49
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0