Fantastiska LCHF!

Kan inte sägas för ofta, det är världens bästa diet/livsstil!
Jag har nu gått 6 veckor, och tappat 1 kilo i veckan, så nu har jag gått ner 6 kilo :)
Nu är det inte långt kvar till mitt mål :]
Jag väger nu 3 kilo mindre än vid invägningen på MVC :), men då hade jag redan gått upp ngr kilo, men ändå.



Förövrigt så känner jag mig mer död än levande idag. Natten som varit har inte bjudit mig på många timmars sömn.
A har varit enormt orolig och inte sovit mycket alls... jag är sååååååå trött idag.
Det längsta jag sovit är fr 6.30 till 7.30...
Nu har han precis somnat i sin babysitter, så kanske jag kan passa på o vila lite.

Huset igår var tyvärr för litet för oss :[ Det hade dock världens finaste utsikt, men man kan inte köpa ett hus endast för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0