Babysång.

Idag har jag och A varit på babysång, kallt ute idag, brrr!
Tur jag fått världens varmaste jacka av mamma, frös inte alls :] Förutom om benen, borde tagit på mig täckbyxor.
Fick även sällskap med L och I hem från babysången, super trevlig tjej och liten bäbis :)

Mano var med Sebbis under tiden, han är sitt gamla vanliga jag= super sur. Han hade tydligen varit surig nästan hela tiden mot henne oxå, trots Sebbis!

Igår när A fick sin kvällsgröt och skulle dricka sin älskade juice så tyckte vi det gick ovanligt dåligt, det rann utanför och han hann liksom inte med, efter ett tag upptäckte T varför, jag hade nämligen råkat satt på Sebbes napp på flaskan som har världens största hål, stackars lill älsklingen :)
Han sover sååå mkt bättre med lite gröt i magen, imorse sov han till 8.30 då Sebbis slog på teven ♥

Iochmed att A börjat äta lite fast föda, så har han oxå haft lite problem idag, han har poopat två gånger och har verkligen fått kämpat, han har klämt o tryckt så han blivit alldeles röd och börjat gråta, stackars älskling.

Nu ska jag smutta på lite loka päron, eller inte nu, om några timmar, den har nämligen stått ute på balkongen och frusit till is... suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0