Alex gillar inte svett :p

Puh jag är helt slut!
Jag köpte efter inrådan av Cillis en tränings-dvd så jag kan träna hemma. Provade den idag, det var typ BodyCombat.
Jag blev trött, och det kändes urtöntigt (!!!!) att stå i vardagsrummet och träna, men jag blev iallafall andfådd och svettig så den var rätt bra.
Hursomhelst så blev Alex hungrig när det var typ 10 min kvar, men jag sjöng lite för honom så han blev lite lugn.
Blev tvungen att stänga av i stretchingen för då blev han helt hysterisk, jag tog upp honom och försökte mata honom, men han vägrade ta bröstet. Förmodligen för att det smakade svett... så jag gick in o tvättade av mig, men han ville ändå inte ta bröstet, förmodligen för att jag fortfarande luktade lite konstigt, och han blev mer o mer hysterisk.
Mitt i allt känner jag en doft av Sebbes bajs, hm typiskt att allting ska komma samtidigt.
Försökte trösta A, men han blev mer o mer ledsen och tillslut blev jag tvungen att springa in och super snabb duscha medans han låg o grät i sängen. Först efter det blev han lugn och ville äta, alltså har vi nu fått reda på att Alex inte gillar svett :] puh. Han somnade efter amningen, och då var det bara att byta bajsblöja på herr Sebbe.
Hahah snacka om kaos ibland :)

Nu sitter Sebbis o äter kladdkaka och kollar på teve :]

Imorse fick jag sova länge, A sov hela natten till kl 07.30 o Sebbis kom in 08.00 :] Mina älsklingar!!!

Kommentarer
Postat av: Kussen Fanny

Ja, visst är de hemskt att träna hemma när tränaren på filmen ser så hurtig ut och man står där och skäms för sig själv för att det är så töntigt! ;)

2009-02-09 @ 21:35:46
URL: http://effet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0