- 5 kg :)

Ja, denna vecka har jag gått ner ännu ett kilo :) Nu är det bara 1,7 kg kvar till min målvikt.
Jag är stolt över mig själv, och jag mår bättre o bättre. Bra jobbat Matilda :)

Inatt har varit ännu en rätt så sömnlös natt... jag vet inte hur många gånger A vaknat och hostat och snörvlat.
03.40 tog jag över honom till mig, för då orkade jag inte klappa honom på magen och sjunga bä bä varje gång han vaknade längre. Så då åt han lite mat och somnade iallafall om. *Hjärtat*
Han är så snorig min lilla älskling!

Sebbis är oxå lite förkyld, men han är såå duktig och har lärt sig hur man snyter sig, toppen bra :)
Han kom in till mig när T gick imorse och somnade om (kors i taket... oh my) och vaknade vid 08, sötis!!!

Idag ska vi inte göra någonting, jag ska bara ta det lugnt, känner mig sååå trött. Kan oxå vara skönt o slöa ibland.
Nu sover A, så kanske man ska passa på o diska upp lite?

Och mamma, bilen är inte farlig!!! Visst kanske vi inte har världens bästa däck, men som du skriver så tror människor som läser att jag är vårdslös i trafiken och utsätter mina barn för fara. Skulle inte hända.
Jag kör extremt försiktigt, jag vet hur mycket däcken klarar av och kör också därefter.
Du behöver inte oroa dig morsis, jag kör iallafall inte mot rött med polisen bakom ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är superduktig!

Hoppas att ni inte är sjuka på fredag!

Kram!

2009-02-11 @ 15:30:48
Postat av: Malin

Åhh, va duktig du är :) Mina små barn är oxå lite sjuk..inte de roligaste. Sköt om er Kram.

2009-02-11 @ 15:37:57
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin
Postat av: Solmaz

Du är verkligen min inspiration!

2009-02-11 @ 19:04:53
Postat av: Cilla

Åh vad duktig du är!! Tyvärr står jag fotfarande still fast jag går på gym, promenerar, tränar, äter INGA kolhydrater!!!!!!!!! Men det kanske kommer?



Puss på er därhemma!

2009-02-11 @ 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0