Julen 2009♥

Julen är då över igen. Och det har varit en helt perfekt jul.
God mat och underbart sällskap.

Traditions enligt var vi till kyrkan (tydligen har resten av släkten börjat skippa den traditionen... :p), sedan julfika hos mormor (i värsta medelhavs värmen, min nya tunika kladdade fast på ryggen för att det var såååå varmt där. puh!).
Efter det jul middag ute i Fagervik, och sedan kom också tomten :]
Sebbe var sååååååååå förväntansfull och kunde verkligen inte sitta still.
Han var lite blyg för tomten, men mest uppspelt. ♥Lill älsklingen♥
Alex var lite avvaktande, och tittade skeptiskt på tomten, men gav honom tillslut motvilligt en liten kram :]

Juldagen var det julfirande hos pappa, tillsammans med farmor och Monica.
Igår var vi hemma och myste, och packade upp alla julklappar.
Samt satt upp Sebbis nya "racer bana", den var sjukt stoooor!

Idag har vi varit på BC och shoppat lite, och sedan middag & julklappsbyte ute hos morsis & LEE :)

Bland det bästa på hela julen var att se Sebbis reaktion när han insåg att han verkligen fått "Racer banan" som han surrat om hela hösten :]
"Wooooooow en raaaaaaaaaaaaacerbana, YEEEEEAAAAAH! En sån som du har pappa!!!!"

T & jag hade bestämt oss för att inte köpa julklappar, utan bara nåt litet. Men jag fick så mycket ändå av T att jag började gråta :) En super fin tröja som jag önskat mig, en rosa jetset klocka, sloggi hipsters trosor & min jul outfit (även tandborst huvuden tihi).
Jag hade gjort en fotobok till T innehållandes bilder från vårt bröllop, den blev faktiskt riktigt fin :)

Hoppas ni haft en fin jul, nu är T ledig en vecka, så lovely att vara hela familjen.
På Tisdag ska vi nog åka & bada, mysigt!
Och om två veckor börjar jag jobba, kan knappt förstå att det är så nära nu!!!

Nu lite bilder...

 Uppesittar kväll!

   Morgon mys & julstrumpor ♥

    

  Julfika hos mormor!

     Tomten!

  Kraaaam tomten!



 Coooling!

   Brorsorna spelar TV spel!

  Söting som dricker välling & jag med min lovely nya tröja!

 Raaaacerbanan!

Alex har förresten lärt sig en del nya ord i julhelgen; Tomte, God Jul, Skål :]


Kommentarer
Postat av: Cilla

Fina bilder gumman!! Vilka gulliga tomtenissar ni hade!! :) Kraaam fr Delhi, Indien



P.S, jag ska till BAHAMAS den 2 januari! hi hi

2009-12-28 @ 15:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0