Gott nytt år!

Snart är 2009 slut, och vi går in i 2010!
Det har varit ett fantastiskt år, det bästa var helt klart när jag blev fru Nordström.



En liten lista över 2009, som jag lånat av Acca :)

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Jag blev fru Nordström!


- höll du några av dina nyårslöften? Ja det gjorde jag, lovade gå ner 10 kg och det lyckades jag med!

- blev någon av dina vänner förälder i år? Yes.

- vilket datum kommer du alltid att minnas i år? 2009-06-27, vår bröllopsdag!

- vad var din största framgång 2009? Blev fru Nordström!

- största misstaget? inget större tror jag :]


- har du varit sjuk eller skadat dig? Ja lite sjuk har man väl varit, värsta var halsflussen och armen som gjorde ont.

- bästa köpet? Vigselringen!

- vad spenderade du mest pengar på? Barnen, bilen & bröllopet.

- gjorde någonting dig riktigt glad? Ja mkt, bröllopet, pappas förlovning och att hans op gick bra, Jennys förlovning, Att C & M ska flytta till stockholm, och att mamma äntligen fick beröm för allt jobb hon gör i sitt jobb! Och självklart alla framsteg mina underbara barn gjort!

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009? Du är aldrig ensam, utan dina andetag och en massa queen låtar :)

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Som vanligt tror jag :) Kanske lite gladare.

- vad önskar du att du gjort mer? Lekt!

- vad önskar du att du gjort mindre? Ätit godis.

- blev du kär i år? Jag är redan kär sedan 10 år tillbaka!

- favoritprogram på tv i år? Arga snickaren.

- bästa boken du läste i år? Har läst ett par få men bra böcker. Bla Våga flyga &Någon gång någonstans ses vi igen.

- största musikaliska upptäkten? Alex sjunger rätt bra och Sebbe med :]

- vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag gifte mig!

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja om vi hittat ett hus, eller vunnit budgivningen på det vi ville ha!

- hur skulle du beskriva din stil år 2009? Leggings, leggings och åter leggings!

- den bästa nya människan du träffade? Alla söta vänner på babysången!

Så... hoppas ni får en underbar nyårsafton! Vi ska ut till mamma & LEE :)

Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Vilken fin familj ni är. Tobbe också....

2010-01-02 @ 22:06:27
Postat av: christin

Jättefin bild! :)

2010-01-07 @ 23:19:45
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0