Förlamad i armen...

Det blev ingen drakborgen i fredags.

Min arm värkte som bara den när jag vaknade. Jag visste inte var jag skulle ta vägen, kunde inte röra den och när jag skulle lyfta upp Alex ur sängen kändes det som jag skulle svimma.
Jag har ALDRIG känt sådan smärta tidigare (förutom förlossningen...).
Jag blev tvungen att ta mig ut till Fagervik, för jag kunde inte klara av dagen själv.
Pontus & Mano hjälpte mig hela dagen, änglar!!!

Sebbe fick hjälpa mig på med jackan, och jag hade aningens problem med att köra bilen.

Hela fredag kvällen satt jag i soffan och grät, jag hade så ont så jag inte visste var jag skulle ta vägen.
Hur än jag satt så värkte armen, jag kunde inte lyfta den och ingenting var bekvämt.
Natten var hemsk, sov inte särskilt mycket.

Igår & idag har det varit lite bättre, men jag har fortfarande sjukt ont! Jag kan inte lyfta armen, och att ta på deodorant är ett helt företag.

Hade jag vetat detta innan jag vaccinerade mig, så hade jag ärligt talat avstått! Önskar ingen denna vidriga smärta!

Förutom att jag har haft ap-ont i armen så har vi haft en LOVELY helg.
Igår var vi hos Anna & Tobias, glögg och middag. Sååå trevligt, och barnen lekte och åt lördags godis. Utan att slåss! :] Tack för igår!

Idag har vi varit i Fagervik och julpysslat, bilder kommer senare :]

Nu är det paradise hotel som gäller. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men har du redan glömt halsflussen??:)

2009-12-14 @ 08:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0