En rosa skönhet ♥

Vår kamera är sedan i somras helt knasig, bilderna blir oftast för ljusa eller mörka. Man får ta om bilderna ett antal gånger innan man kanske får en okej bild.

Därför har min ängel till mamma gett oss en ny kamera i julklapp ♥
Vi fick själv välja ut den, det blev en super bra kamera som dessutom är ROSA.



Den fanns även i grått men jag tjatade till mig en rosa och fick min vilja igenom :] wihooo!
I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE IT!
Nu ligger den på laddning så vi ska kunna ta med den till Oxelösund imorgon.

TACK kära mamma för en underbar julklapp ♥

Ps. Jag blev rättad av C, vi slutar visst 16.15 varje dag (utom då vi har jour...) men de tider jag skrev att vi började stämmer iallafall :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0