Semestern 2009.

Så är semestern 2009 slut, och vardagen är tillbaka igen.
Vi har haft en underbar semester, och det är underbart att vara mamma ledig!
Jag har verkligen njutit av mina barn och min man denna sommar, lovely!

Vi har haft det så mysigt tillsammans allihopa.
Vi har badat, varit i Oxelösund, paddlat kanot, varit i underbara Solberg, ätit en massa gott och bara njutit av varandra.
Och av första sommaren som herr & fru ♥

    
        
    
  

Ja det har varit en underbar sommar, och jag längtar redan tills nästa!
Imorse började Sebbis på dagis igen, han var sååå uppspelt och överlycklig över att se sina vänner igen, och de också.
De stog och beundrade hans nya blixten ryggsäck ;)

Nu ser vi framemot, Cillas & Marks fest, Cats premiären i Stockholm (eller... den ska ju bara jag på...inte T,S & A) och sedan LONDON! 

Förresten så är jag tillbaka med min bloggning nu också, om det är någon som saknat den i sommar :p
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, jag har sett fram emot att du ska börja blogga igen - kul läsning på jobbet :) Va snabbt sommaren gått, men den har varit rooolig! Kul att vi kunnat spendera en del sommardagar tillsammans.. Snart fest.. o London :D Kram

2009-08-11 @ 12:48:57
Postat av: Anna

Självklart har jag saknat din blogg! Även dig och dina grabbar såklart, snart måste vi träffas igen.

2009-08-11 @ 21:57:55
Postat av: Frida

Halloj !

jag har också saknat ditt bloggande, kul att du är tillbaka :)



ses på babysången till hösten !!

2009-08-12 @ 19:56:45
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0