Lovely weekend!

Vi har haft en super bra helg sedan jag skrev sist :]

I Torsdags var vi hos pappa o Monica i Specksjön och grillade, tillsammans med Cilla, farmor, Gary & Janice.
En super trevlig kväll. :]
Sebbis gillade dock inte lukten av surströmming som pappa även bjöd på.
- Morfar har tagit fisken i toaletten, sa Sebbe när vi var på morfars dass :]

 

I fredags gjorde vi inte så mycket, förutom att träna på vår show till Cilla & Marks fest på kvällen.

I Lördags var det dags för Cilla & Marks bröllopsfest, Sweden vs Aussie.
Maskerad med andra ord!
Jag var utklädd till flygvärdinnan Cilla ;p, och Tobbe var Ian Thorpe.
Alla var så fina i sina kläder, mamma var snickare, Lee, Cilla, Mark, Maricel var vikingar, Olle var Aborigin (bäst av alla!!!, Evis & Jens var drottningen och kungen, Solis hade folkdräkt, Jenny var Vickan Silvstedt, Micke var Björn Borg,  Fanny var surströmming (super), pappa var crocodile dundee, Monica GB gubben, Stefan var döden, ja det finns en del att skriva eftersom vi var 56 stycken på festen :p

Det var verkligen en lyckad fest, och Cilla & Mark verkade gilla vår lilla show :] Vi hade suuuuper kul!!! Tack!!!

Våran kamera har fått nåt cp bryt, så det blir bara dåliga bilder super ljusa eller super mörka, fick ihop några och lånar några av Solmaz :]

 Cilla (jag) & Ian Thorpe (Tobbis)
     Cilla & Mark

   




 Jag/Cilla :]

Som ni ser så hade vi suuuuperkuuuuul!!! :]

I Söndags var vi på babysim, och på kvällen kom Cilla, Mark, Marks bror Paul samt fru Rebecka hit. Tyvärr inga bilder på dem. De var verkligen världens trevligaste, och Sebbis hade så kul med Rebecka & Cilla :)

Det som är lite jobbigt med att Janice, Gary, Paul & Rebecka nu åkt hem är att man aldrig vet om man kommer träffa dem igen. Och det känns super tråkigt :[

Well... Igår var vi ute hos Wilmer, Lova & Anna och lekte och idag har vi lekt lekt och lekt jag & Alex.... han är rätt krävande nu. Vägrar leka själv och jag får absolut inte göra annat än att leka, då gnäller han och hänger i mitt ben sötisen!
Han leker mer än gärna när Sebbis är hemma så det är lättare att få något gjort då otroligt nog :)

Nu sover han en liten stund, så då passade jag på att blogga lite!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vilka roliga bilder! Lova är precis som du beskriver Alex - vägrar leka själv och hänger bara i mina ben om jag inte sitter och leker med henne! Och idag har ju Wilmer börjat dagis igen också. Han har bytt avdelning och hade haft jättekul idag.

2009-08-25 @ 21:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0