Gråt gråt gråååååt.

Idag har varit en jobbig dag hittills. Puh.
Nu sover det lilla söta monstret sedan ca 1 timme tillbaka.
Men från det han slog upp sina underbara blå imorse, (förutom prommisen till dagis) så har han gnällt och gråtit konstant. Puh. (Alex alltså...)

Själv skippade jag min morgon prommis runt ryggis idag, jag mår inte bra idag.
Sedan i Lördags morse så har jag mått konstant illa och haft halsbränna.
Och idag svettas jag och mår fortfarande illa, så tänkte vila idag.
Men det är inte så lätt när Alex är inne i en gråt kläng period.
Jag vet inte vad man ska göra med honom, kan ju inte släppa allting bara för att leka med honom hela tiden.
Tvätten och disken försvinner ju inte av sig själv, och maten lagar ju inte heller sig själv.

Jag älskar att vara mammaledig, men ibland längtar jag verkligen efter att få vara mig själv en stund.
Ska bli underbart att komma iväg till London i några dagar (om 3 veckor) och bara vara Matilda för en stund.
Jag behöver vila upp mig, behöver få energi, jag har varit hemma i 363 dagar nu. Och det känns kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: m a r i c e l

Du gör det SÅ bra Matilda! :D

2009-08-27 @ 06:55:01
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas idag är en bättre dag!

(Kan trösta dig med att min gårdag också var rätt hemsk! Det är jobbigt att börja på dagis och ny avdelning efter att ha varit ledig hela sommaren!)

2009-08-27 @ 10:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0