Fingeravtryck.

Yes, imorse då jag lämnat Sebbis på dagis gick Alex och jag ner till stan och fixade mig ett nytt pass.
Man fick även lämna sina fingeravtryck :] Jag gillar inte min namnteckning, jag måste träna lite mer på den så den blir fin, är fortfarande ovant att skriva Anna-Matilda Nordström :]

Sedan tog vi en sväng på stan, men eftersom det endast tog 3 min att göra passet fick jag gå en sväng eftersom affärerna inte öppnar förrän 10, tror det är första gången jag faktiskt varit där innan de öppnat :]
Hittade en del till festen den 22, jag har nu ändrat vad/vem jag ska vara och from nu så är det HEMLIGT :p

Well well... nu ska jag kolla på lite hus. Och vänta på att A ska vakna för sin lunch! Ciaoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0