1 helt år har passerat!

Wow vad tiden går fort, det är skrämmande!!!
Jag har nu varit hemma från jobbet i 1 år, 365 dagar.
Inte trodde jag att tiden skulle gå så fort, det känns som Alex föddes igår, men samtidigt som att han alltid funnits här hos oss.

Idag har jag varit tröttttttttt, Alex tyckte det var kul att vara vaken mellan 01-04 inatt, så därav har jag varit lite trött idag :p
Men vi åkte ut på Drakborgen tillsammans med Anna,Wilmer & Lova.
Sebbe hade sååå kul, och Alex det lilla charmtrollet lekte som en liten tok tillsammans med Lova :)

Nu är det helg igen, imorgon ska vi upp till Specksjön, och Sebbis ska stanna där tills på Söndag.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0