Välling ikväll??? Hoppas!!!!

Idag ska vi äntligen få komma till doktorn, kl 13 skall vi vara där. Hoppas verkligen vi får svar på någonting, typ som att det inte är mjölkallergi. Isåfall ska jag köpa välling till A i eftermiddag, och hoppas att han klarar sig längre med välling än med amningen.
Han somnar själv nu på kvällen, imorse vaknade han kl 06 o var super hungrig, somnade strax efter 21, så det är iofs bra. Men det känns som han skulle behöva mer sömn. Men men.

Igår var vi ut på Birsta, letade pressys till P som fyller 17 år idag.
Letade efter något att ha på mig den 11, då ska vi ut, för J fyller 21(!eller hur var det nu !!??? :]). Hjälp!!! Jag har inte varit på krogen på över ett år!!!!
Jag hittade en snygg klänning, men ska leta vidare lite. Den var för dyr för min plånbok.

Imorgon ska vi träffa mammorna från föräldragruppen vi gick i när vi skulle få Sebbis.
M kommer upp fr Stockholm med sin lilla L som föddes 17 December, oxå är det A och Lova, K och Tova oxå skulle L komma förbi en sväng. Längtar!!!!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej hej! Många koder där för namn, man måste riktigt tänka! ;) Ringde dig precis men nu vet jag ju varför ni inte svarade. Puss puss

2009-04-01 @ 14:53:33
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0