Och vips så står Alex upp i sängen :]

Han har försökt i ett par dagar, men imorse hände det helt plötsligt, han reste sig upp i sängen :]

 Lite suddig bild, tagen med mobilen...

***
Igår somnade A som en stock när vi åkte från dagis, så det var bara att lyfta över honom i vagnen senare och vandra ner på stan. Jag kan säga att jag gjorde av med alldeles för mycket pengar, så jag lämnade tillbaka två av sakerna senare på kvällen.
Detta inhandlades
* Dop present till E. (Dop dags på Lördag kl 14.)
*Skjorta & jeans till A att ha på dopen. (ska på 2 dop...E & L's dop...)
*Skjorta till S att han på dopen.
*T-shirt till Sebbis
*Leggings och hårsnoddar till mig.
*En tunika till mig att ha på dopen.
* Underkläder till bröllopet :]
* 2 presenter till S, en bil ur blixten filmer och en bok, mamman o den vilda bebin.
(det jag lämnade tillbaka var ett par jeans leggings och en tubtop...)

Iofs kostade inte varje sak så mycket, det enda som kostade över 200:- var min behå till bröllopet, men när det drar ändå iväg...
Tunikan jag inhandlade hittade jag på barnavdelningen på Lindex, hihi alltid kul att handla barnkläder ;p
O underkläderna är sååååå fiiiiiiina!!! Kan dock inte lägga in några bilder, då T inte får se mina underkläder före bröllopet :]

***
Ikväll ska vi till mamma o Lee för att fira valborg, de ska ha en majbrasa på sin gård. Var där förra året oxå, det kommer nog bli super mysigt!

Hoppas alla får en trevlig kväll och helg, själv har vi fullt upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0