Lovely älskling.

Jag måste ha världens bästa älskling. Imorse ställde han sig o bakade scones till oss. Sweet!



Förövrigt har vi haft en mysig helg.
I fredags myste vi på förmiddagen och på eftermiddagen kom Cilla o hälsade på.
Hon var hemma i över en vecka, men eftersom Marks föräldrar varit här så har hon inte kunnat träffat oss någonting.

 



Igår var det super fint väder, så vi tog en prommis ner till stan och fikade samt köpte en present till L som Sebbis skulle på kalas hos idag, Söndag. Sedan middag framför teven och så somnade vi tiiidigt. Lade oss strax innan 00, det händer typ aldrig på en Lördag!
Jag var helt slutkörd och T oxå, det har varit en grymt hård vecka när det gäller sömnen. Vi har fått väldigt lite sömn, hoppas det blir bättre nu i veckan.

Idag Seb varit på kalas, sedan var det babysim och sedan var det helt plötsligt kvällen och så var helgen slut.
Längtar redan tills nästa helg då vi får vara tillsammans hela familjen.
Nu ska jag njuta av de sista minutrarna av helgen tillsammans med min blivande man ♥

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Vilken man du har.. o baka kan han oxå =)

2009-04-20 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0