9120 g 73 cm.

Det är min stora lilla pojke det ♥
Han har nästan vägt mer än Sebbis hela tiden, men nu jämförde jag hälsokorten, och vid samma ålder vägde Sebbis 9180 g och var 73 cm lång. Så de är nästan på pricken lika stora :]

Det gick inte så bra igår på dagis för hjärtat, han hade bajsat i kallingarna typ 5 min efter jag gått.
Får se hur det går idag, om det händer en olycka igen får vi nog fortsätta träna hemma.
Men hemma går det ju så bra... ibland känns det som han aldrig kommer bli blöjfri.
Kanske är jag för påstridig.

Häromdagen så sa Sebbis någonting så fint till mig: Mamma du är så fin, du är världens bästa mamma!
Sådana ord kan man leva på hur länge som helst ♥

Igår på väg hem från dagis stannade vi på lekparken (som ni ser på mobil inlägget här nedan).
Snacka om att det var en lycklig Sebbis som sedan ställde sig på ståbrädan.
Han är så otroligt underbar! Jag önskar bara att jag kunde ge honom all min tid ibland, att det kanske bara för några timmar vore han och jag. Det ger honom så mycket.

Jag har fastnat i en massa repriser av Greys som går varje dag 10.15, alltså jag kan se dessa avsnitt hur många gånger som helst. Jag ÄLSKAR denna serie.
Igår var det avsnittet då Denny dör... oh lord... Jag kan gråta hur länge som helst på det avsnittet, det är sååå sorgligt :[

Well... nu ska jag vila lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0