40 gr feber *Hjärtat*

Igår var Alex jättesjuk, det var sååå synd om honom. Han bara sov o gnydde hela dagen, och på eftermiddagen hade febern stigit till 40,1. Jag fick inte i honom någon mat förrän på eftermiddagen vid 17.
Han var så varm och såg så sjuk ut, det var så synd om honom.

Inatt har han sovit oroligt o gråtit o varit sååå varm, imorse hade han återigen 40,1 i feber.
Så han fick lite alvedon, och när vi lämnat Sebbis på dagis fick jag i honom lite mat.
Efter det hade febern sjunkit till 38,5. Så nu är han liiite piggare, så länge alvedonen verkar.
Han ser dock jättesjuk och trött ut. Vårt lillhjärta.

Cillis o farmor har nyss varit här en snabbis, skulle luncha med dem på IKEA, men jag vill inte dra ut Alex.
Så idag blir vi hemma och kurerar Alex, och hoppas hans feber är borta imorgon.

Ikväll ska vi ut till Fagervik o kolla på ännu ett hus, håller tummarna.

Hoppas ni får en bra dag, själv är jag tröttttt.
A höll mig vaken inatt och S vaknade 02.30 och var vaken i en timme, fuuuuuunnnnyyyyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0