Två veckor!

Idag är det två veckor sedan mini föddes. Han är så underbar, gosig och helt perfekt!
BVC Eva-Lena var här i eftermiddag och vägde honom, sedan förra måndagen har han ökat 300 g(!!!!) i vikt och han väger nu alltså 4100 g, vårt lilla matvrak.



Idag var även älsklingens (Sebbis) första dag tillbaka på dagis, han tyckte det var super kul o vara tillbaka och sprang in på avdelningen. Han hade lite svårt o förstå att han skulle äta frukost hemma imorse. Han är så härlig min älskade Sebbis, jag längtar bara tills han blir sitt gamla jag igen, om han någonsin blir det.
Jag tycker så synd om honom, jag vill bara sitta med honom i mitt knä och snusa i hans nacke, tyvärr vill han inte sitta där särskilt länge, men jag hoppas det blir bättre.



Imorgon börjar det verkliga allvaret, T ska tillbaka på jobbet och jag ska vara ensam med grabbarna, undrar hur det kommer gå att komma iväg till dagis på morgonen....

Nu försöker vi hålla A vaken, men det går inte så bra. så det blir nog en lååång natt för mig. T har en smärtgräns då han hjälper mig fram till 00.00 sedan får jag klara mig själv.
Natten som var gick det ganska bra, då åt han 21.20, sedan vaknade han 01.30, 04.30 och strax före 08.

Nu ska vi se på teve, ciaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0