Tack gumman!

Åh min Sebbis är så underbar!!! Det går inte att förklara hur otroligt underbar och härlig han är. Alla de små sakerna han säger och gör, åh vad jag ÄLSKAR honom av hela mitt hjärta!!!!

Som igår, samt tidigare idag då jag gav honom frukost vet ni vad han säger?

- Tack gumman!

hahha hur söt får man vara? ♥

Det går inte att förklara hur mycket jag älskar honom, hur mycket han betyder för mig. Han är hela mitt liv!!!
När han tittar på mig med sina himmelsblå ögon, kan man göra annat än att smälta?
Och på morgonen när han kommer in till mig o kryper upp i sängen (förresten så sov han till 8.30 imorse, 12 timmar igen, amazing!!!), så pussar han mig på kinden och smeker på min arm och säger
- Hej mamma, nu är jag vaken.

Åh min lilla prins, mamma älskar dej såååååååååååååååå mycket!!!



   

Nu ska vi gå ner en sväng på stan, är soligt o fint idag, sedan ska vi titta in hos farsis på vägen hem. Ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Tänk att sebbis har varit såå liten! Det har man nästan glömt nu :p

Spännande att se vad det blir när den nya bäbisen kommer längtar

2008-09-04 @ 12:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0