Min älskade mamma!

Tack mamma för allting du ger mig, vet att jag inte är så bra på att visa mina känslor, men tack för att du ställer upp för mig, stöttar och tröstar mig.
Tack för att du finns, och tack för idag. Jag älskar dig mamma!
***

Idag hade vi bestämt att mamma skulle komma o vara med Sebbis ett tag, ta honom till lekparken och bara vara med honom. De hade varit uppe på Norra berget o lekt o haft det super mysigt, fr 13.30 till 17.30 var de ute o lekte, Sebbe såg så lycklig ut när han kom in.

Dessutom hade hon lagat en underbart god gryta som hon tog med till oss så vi kunde äta middag, och en mumsig äppelkaka, lingonsylt och äpplen fr deras trädgård. Har jag inte en underbar mamma?!

När Sebbis o mamma ändå var ute o lekte så passade vi på att åka o fixa lite små saker, var o handlade lite presenter till Sebbis :), jag köpte en tröja, en am-bh, ett par tights, samt 2 par miiini strumpor till A och självklart ett nytt blöjpaket till Alexander the bajsman . Det 'är helt sjukt hur mycket bajs det kan komma ur en sån liten kropp!!! Iofs så äter han som en galning oxå så det kanske inte är så konstigt.
Imorgon ska vi till barnläkaren, och om inte vågen visar på plus så är det verkligen något som är galet ;)

Nu ska jag snart ropa upp Sebbis o T från badet, lille A sitter i sin bilbarnstol o sover (precis som Sebbis älskar han att åka bil och att sitta i bilbarnstolen, alltid ett säkert kort om man vill få honom att somna eller bara bli lugn hihi).

Nedan en bild på två utslagna prinsar som sover i mammas o pappas säng.



Återigen, tack lilla mamma för att du är så underbar!!!

Ps. Igår kom äntligen T fram till att vi ska köpa en dubbelsäng, som jag tjatat om sedan Sebbe föddes, wihooo!!! Nu går det nämligen inte längre att ha en 1.20's säng när man har två små prinsar som gärna vill komma o gosa på morgonen :)


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

hihi jag tycker det är trångt i våran säng som är 1,60 ;-) Vilka fina killar du har!!

2008-09-14 @ 20:18:33
URL: http://mimmpan.blogg.se/
Postat av: IdaB

Det låter ju som Tindra dedär!

Hon fyllde lät 8-9 blöjor omdagen typ tills nu!

Idag har det endast varit 4.

Men hon har varit hos mormor o morfar idag medans jag jobbade o deras nya valp gillade bajslukten o ville gärna nosa henne i rumpan medans hon satt o tryckte. Vilket resulterade i en vansinnigt arg tjej som vifftade o skrek åt vovven! Heheheh... ja så hon har ju inte fått bajsat i fred idag så det beror nog på de ;P

2008-09-14 @ 20:40:11
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se
Postat av: Jenny

Ja, Ann-Marie är verkligen fantastisk! :) Hoppas allt går bra hos doktorn idag! Kram till er alla, även till Herr Poo..

2008-09-15 @ 07:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0