Härlig höstdag.

Idag var det ju meningen att Wilmer, A och T skulle komma o hälsa på oss. Men eftersom vi inte hade nåt vatten alls till typ mitt på dagen så blev det inställt :[

Istället tog vi en härlig prommis i höstvädret upp till Norra Berget, så Sebbis fick leka lite.
Lille A sov sött i sin vagn hela tiden ända från det vi gick hemifrån tills vi kom hem igen, duktig kille,

Ikväll har jag pratat med Mr & Mrs Onken, på Torsdag kommer de hem, längtar!!!

Ikväll är förresten näst sista natten som jag får hjälp med A på natten, sedan börjar T jobba och allvaret börjar.
När jag ska vara helt ensam med båda små pojkarna. känner mig nervös. hur kommer det gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0