Bröderna brothers.

Hej o hå vad tiden flyger iväg när man har 2 små barn, undra hur lång tid det kommer ta innan man snabbt o effektivt kan ta sig ut på det man planerat? ;)

Idag hade vi planerat att åka ut på Birsta för att inhandla lite saker till A som vi behöver för att sedan åka vidare till Mano.
Yeah right någon som tror att vi hann det?
Nej verkligen inte, vi fick lägga ner Birsta planerna och istället åka direkt ut till Mano.

Vi premiärbadade A imorse o det tog ju sin lilla tid, sedan ska det ju bytas bajs ca 5 ggr i timmen ;)
Precis när vi bestämt oss för att åka kom lille A på att han ville äta, preciiis just då, så det var bara att klä av honom igen och sätta sig o amma, medans jag ammade honom sprakade det i byxorna, så det var bara att byta bajs igen innan vi skulle åka, precis när jag fått på honom bodyn igen så kräks han ner sig själv, så det var bara att byta kläder oxå.
hahaha vilket kaos, det kommer ta tiiid innan vi kommer in i våra rutiner känns det som ;)

Visst är det förresten fantastiskt hur mycket man kan älska sina barn, hela jag fylls av kärlek när jag ser på dem och när jag får snusa i deras nackar och pussa i deras nackar.
* Åh Sebastian och Alexander vad mamma älskar er!!!*

 En intresserad storebror som kikar när lillebror tar sitt första bad :)

 

Kommentarer
Postat av: Solmaz

Åh han är sååååå fin! Du har verkligen 2 underbara barn tilda! Fast allt bajsbytande är jag inte direkt avundsjuk på =)

Kramis

2008-09-14 @ 11:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0