Andra veckan...

Så är vi inne på vår andra vecka hemma tillsammans jag och Sebbis, idag ska vi nog inte göra särskilt mkt, ta en liten prommis och posta ett brev bara.

Igår var vi på stan, där hittade vi ett par super snygga höstkängor till Sebbis, på halvapriset= perfekt :)



Sedan åt vi middag ute i Birsta, jag och T åt fläskfilé med bea sås och Sebbis pannkakor.
Efter det åkte vi ut till min lilla farmor o hälsade på, fikade o pratade.
En lugn o mysig söndag med andra ord :)

Ikväll ska jag till E på lite fika då hon fyllt år, ser framemot det, ska bli niiice :)


Förövrigt så känns det inte alls som att det är någon bebis på gång, om det var någon som undrade.

Lär gå över tiden en hel del, när det är dags lovar jag att ni får veta :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0