3000 sms!

Jag ska försöka stenhårt för att verkligen skicka 3000 sms på en månad, det var nämligen det som man fick med när man bytte till det nya erbjudandet med Halebop.
Jag tror knappast att jag kommer lyckas, hittills på 3 dgr har jag skickat 14 sms och då har jag ändå ansträngt mig :]

Nu har T precis åkt till tandläkaren, hoppas verkligen de hittar något fel i hans mun!!!
Han har så ont och klagar dag ut o dag in, förmodligen är det en visdomstand, och om de nu inte skulle hitta någonting så vad kan det då vara? *Hoppas*

När han kommer hem ska vi åka till farsis o Monica i Specksjön, T ska hjälpa till att lägga på det resterande altantaket.

Så det är väl bäst att jag o Sebbis gör oss klara, så vi kan åka så fort som möjligt, måste vara hemma till 18.35 då det är fotboll på teven.

Ps. Pratade med min älskade syster förut, de är just nu på väg till USA, och på Måndag gifter de sig i Las Vegas!!! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0