Zzzzzz

Ahhh vad jag är trött! Men eftersom jag skall till BVC om 45 minuter är det ingen idé att lägga sig o vila, då kommer jag väl aldrig iväg sedan.

Denna natt samt morgon har inte varit min bästa morgon om man säger så...
Det började igår kväll, att mini bara gnällde och gick inte att trösta honom vad än vi gjorde, antog att han var hungrig så han fick mat, men han åt bara lite, så efter en stunds gnällande fick han lite till...
Det kom dock upp över hela mig, över hela mini och över hela soffan. Kuul.
Tillslut fick vi honom att somna, så vi lade oss för att sova oxå, supertrött som man blir och T skulle ju på jobbet, vi lade oss vid 2330, efter ca 30 minuter vaknade mini igen (kul, inte...), då var han hungrig igen (trots att det endast gått ca 1,5 timme sedan han kräkts upp allting, men det är klart magen kanske blev tom då...), så det var bara att mata och sedan somnade han inte förrän strax före 01.
Han vaknade sedan strax före 04 och ville äta, tog ett bra tag innan han somnade (somnade kanske 04.40) och sedan vaknade han 06 igen och ville ha mat, när han fått mat så bara skrek o skrek o skrek han, Han fick ligga på min mage och mysa, och jag buffade och puffade, pussade, snusade, kramade, sjung osv men han bara gnällde hela hela morgonen efter det.
Hjärtat (Sebbis) vaknade strax e 07 och kom in till oss och var sååå mysig, han har verkligen blivit bättre mot mig de senaste dagarna, och det är såå underbart! Visst har han sina suris stunder x antal ggr om dagen, men i sitt beteende mot mig har han blivit mycket bättre *Älskling*
Men mini blev självklart inte lugn för det utan låg o gnällde o grät hela tiden, var en aning svårt att göra oss klar alla tre när mini bara grät o grät, Sebbis hjälpte till o tröstade lillebror men han ville inte alls.
Han blev tyst först när jag satte in honom i bilen, men inte somnade han, nej han var klarvaken.

Sebbis ville inte alls bli lämnad på dagis idag, utan kröp upp i min famn, tillslut blev han lockad med bilar utav U, och först då fick jag gå :]

När vi kom hem började mini gråta o gnälla igen, satte honom i babysittern och slog på vibrationen, och vips så somnade han på 2 sekunder, precis så jag hann äta frukost o lägga in en tvätt, sedan vaknade han för mat igen.
Nu sitter han i babysittern igen och små gnäller, är inte riktigt nöjd, antar att han har ont i magen eftersom han äter så fruktansvärt mkt, ska verkligen bli intressant o se hur mkt han gått upp.



Tur att han är så underbar, fantastisk, vacker, mjuk och perfekt, så det spelar ingen roll om han gråter hela natten, för när man snusar i hans hår och känner hans underbara lukt och hans mjuka kind emot min så glömmer man hur trött man verkligen är.
***

Igår var C och Mark här en sväng, följde med o hämtade Sebbis på dagis, sedan var vi i lekparken och hemma hos oss en stund. Mark fick testa Guitar Hero, och han blev helt frälst :] Idag åker de hem igen, saknar er redan!!!

      

 


Kommentarer
Postat av: Solmaz

Åhh vad roligt ni ser ut o ha de! Jag vill oxå va med :(

2008-10-01 @ 13:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0