Wilmer och Lova.

Ikväll har vi varit hemma hos A & T och hälsat på, Sebbis lekte som en galning med Wilmer. De har verkligen såå kul ihop, och leker så bra tillsammans.
Även om Sebbis har en aning mer energi än Wilmer, som kan sitta ner och andas o fika iaf 5 minuter medans Sebbis har ro i kanske bara 2 sekunder maximum ;)

Och lilla underverket Lova var så så söt, hon är en kopia av sin storebror. Och Alex såg ut som en jätte i jämförelse, men han är ju faktiskt hela 5 veckor äldre än henne :p

Självklart glömde jag min kamera hemma, så bilderna blev inte sådär tipp topp bra, men vi lär ju ses mer framöver så jag får lite bättre bilder, men här är 2 från min mobil.

 

Det är verkligen hur underbart som helst att vi prickade in att få barn igen nästan samtidigt :]

Nu är det tevekväll, Greys och Oskyldigt dömd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0