Walking.

Idag har jag och A varit ute på en lång prommis.
Först gick vi upp till dagis med Sebbe.
Jag hade bestämt mig för att gå 08.20, för att ha god tid på mig utifall Sebbis fick för sig att han kanske inte ville stå på ståbrädan utan gå själv.
hah, hur kunde jag tro att jag skulle klara den tiden?
Självklart låg vi lite för länge o myste, så 08.50 kom vi iväg...så istället fick jag halvspringa upp till dagis, och var framme 09.06, puh bara 6 minuter försent :p

När vi lämnat Sebbis prommade vi vidare ner till mitt jobb och hälsade på en sväng, sedan var vi med morsis en stund på hennes rum, hon passade på att snusa lite på A, det är inte ofta någon får chansen då hjärtis Sebbis är med :]

När morsis gosat färdigt med A prommade vi in till stan och letade efter en liten present till Kismets mini prins, hittade tillslut det vi sökte :] (det var så gulligt så jag blev tvungen att köpa likadant till A hihi).

Sedan prommade vi vidare uppför skönsbergsvägen och hem, slängde i oss lite lunch, tog en snabbdusch och åkte sedan o hämtade Sebbis.

Ikväll ska vi kolla på ett hus igen, men har inga större förhoppningar om att det ska vara oss till lags.

Imorgon ska jag och A ta en prommis till Kismet och hälsa på henne o mini prinsen då Sebbis är på dagis, spännande!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Kikar in en sväng.. Vilken underbar familj ni verkar vara :) / Josefin

2008-10-15 @ 17:58:21
URL: http://familjeneurenius.blogg.se/
Postat av: Cilla

Hello! Är Kismet Kristina? Har hon fått en liten pojke? Åh vad jag längtar efter dina ungar!!!!!!! Det riktigt kryper i kroppen! Jag försöker få ledigt till dopet men har inte lyckats än....Puss

2008-10-15 @ 21:11:56
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0