Världens gulligaste.

Idag har jag och A varit ute hos Erica och William och hälsat på, ätit lunch och surrat en massa.
Karro och Benjamin kom även dit efter ett tag och pratade o åt oxå, det var bara Kismet som fattades så var vi hela ligan från jobbet som fått/skall få barn i år. Nästa gång kanske Kismet oxå kan vara med, om hennes bäbis kommit då :]

Erica är verkligen världens gulligaste, det finns nog ingen som är så genomsnäll och omtänksam som hon. En helt underbar tjej och en underbar vän! Och som dessutom har världens gulligaste lilla pojke, så go!

 William
***

I helgen har vi förövrigt inte gjort särskilt mkt, förutom att vara irriterade på att våra sängar står i hallen och att vår bäddmadrass aldrig verkar komma in i lager igen... så nu står de och tar en massa plats i hallen och hela lägenheten ser ut som ett kaos.

Igår var vi ute hos Mano o fikade, och när T slutade fr jobbet så kollade vi ett hus, som vanligt var det inte något att ha.
När ska vi hitta vårt hus??? När När NÄÄÄÄR???!!!

Nedan lite bilder på mina små älsklingar som somnade på sängen i Lördags. Mina småhjärtan!



 

Förövrigt så trodde jag att A börjat sova hela nätterna då han sov 6 timmar i sträck både lördag+söndag natt, men bara för att jag sa det så har han haft två nätter i rad nu som han inte sovit såå bra.
Så han klarade inte pressen från storebror, som började sova hela nätter vid 4 veckors ålder, vilket lill hjärtat blir idag.
Ahhh vad tiden går fort, känns som det var igår han föddes!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0