Sova hela natten...

Usch vad jag längtar till sommaren kommer! Och det känns ju sådär lagom kul att redan tok längta dit när precis snön kommit.

Inatt sov mini hela natten igen, eftersom även Sebbis gjorde det o inte kom in till oss och väckte mini. Skönt!
Det är helt fantastiskt underbart vilka duktiga barn vi har som så tidigt lär sig att sova hela natten igenom, *Älsklingar*

Idag ska farmor/svärmor och faster Carro hämta upp Sebbis på dagis, så det var vad man fick locka honom med imorse för att kunna lämna honom något så när smärtfritt uppe på dagis. Sedan stod han i fönstret och vinkade till oss ända tills han inte längre såg bilen. Lill bubben min.
Det är inte roligt att lämna honom när han inte vill att man ska gå, även fast man vet hur roligt han har där när jag och A väl lämnat honom.

Det blev ingen prommis imorse heller, alldeles för kallt, men A och jag ska promma ner till staden senare då vi ska in på banken kl 14.
Budgivning är verkligen inte roligt, man får magsår.

Kommentarer
Postat av: IdaB

Men herre guuud, vad e hemligheten????

Tindra vaknar minst 1-2ggr per natt!

O hon e ju bara 15månader!

2008-10-31 @ 20:25:11
URL: http://www.backeus.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0