Saknar redan min lill prupp!!!

Lill pruppen har inte ens varit borta i en timme men jag saknar honom redan!
Sebbis ska spendera hela helgen med mormor och Lee i Solberg, så att han får bli riktigt bortskämd o kan få all uppmärksamhet som han behöver.
Han är så underbar min lilla kille, han har hjälpt mig hela morgonen med världens ledsnaste (stavas det så, såg skumt ut...hmmm) lillebror.
Sjungit sånger för honom, pussat på honom, stoppat in nappen i hans mun, klappat på hans mage.
Åh min lilla Sebastian, du är mammas skatt!!!

Förövrigt så har allstå mini (som även har namnsdag idag: Harry) varit helt otröstlig denna morgon.
Han vaknade strax före 07 och åt o bajsade en massa, sedan ville han inte somna om, han grät o grät o grät o åt lite och grät lite till ända fram tills för ca 20 minuter sedan då han äntligen somnade i mina armar.
Nu sitter han o sover i babysittern med vibratorn på ;p

I helgen ska vi väl bara mysa tillsammans med A, och ge honom lite extra kärlek som små prinsar faktiskt behöver.

Snart kommer Olle-bull och Sabina hit o hälsar på.

***

Jag måste förresten bara få klaga lite på mig själv och min kropp.
Alla andra verkar bara komma ut från förlossningen så är deras mamma kilon borta. Varför ska mina ta så mycket längre tid än alla andras ( ok visserligen bara 4 veckor sedan A kom ut men ändå...)???!!!
Visserligen så har jag tappat 13 kilo redan, men jag har fortfarande 10 kilo kvar ( oh yes I knoooow, 23 kg är myyycket!!!) till matchvikten.
Det jobbigaste är att nästan allting sitter på magen just nu, jag har inga kläder som sitter bra.
Jag vill verkligen komma igång med min träning snart, har inte lust att gå runt med denna bulldeg på magen alltför länge. Men när ska man någonsin få tid till träning???
 Buhuuuuuu, jag vill inte vara tjockis längre, jag vill tillbaka till min kropp.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0