Napp träning.

Just nu kör jag hårdträning med A. Jag försöker o försöker att få honom att vilja ta nappen, men han tar bara några få sug sedan åker den ut lika snabbt igen.
Vi fortsätter att träna, nappen var ju en livlina med Sebbis, så jag vill verkligen att A oxå ska ta nappen.
Någon som har ngr bra tips?

Ikväll ska vi köpa säng :] Wihooo längtar!!!

Igår blev min älskade T förresten permitterad igen, inte särskilt kul :[

A hade en bra natt inatt, när han väl somnade vill säga. Vi vaggade och gick runt, buffade och knuffade men han bara grät. Det slutade med att jag lade mig ner i sängen o ammade honom vid 00, vaknade till 01.30 och då sov han så det var bara att lyfta över honom i korgen.
Sedan sov han sött ända fram till 05.20, då fick han mat och somnade super fort o sov till strax före 08, då jag hörde hur det sprakade till nere i korgen ;]
Sebbis vaknade vid 07.10, så vi hann med lite mys ensamma innan A vaknade :)

Nu sover A i babysittern (som för övrigt är det bästa inköpet vi någonsin gjort, suuuper bra när Sebbis var mini och nu älskar även A den) och Sebbis leker med tågbanan, nu ska jag ge Sebbis lite mellis, byeeeee.

Kommentarer
Postat av: Monica

Du är duktig Tilda, snart är det skolstart mm. Ta vara på tiden. Kramizar

2008-10-03 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0