Min duktiga lilla bäbis!!!

Min älskade lilla A har nu sovit två heeeela nätter, snacka om duktig liten älskling!
Natten till igår sov han 7 timmar och 15 minuter och inatt sov han 6 timmar och 35 minuter. Helt underbart!!!
Hoppas verkligen att det håller i sig!

   
Go nacken :)

Förövrigt så har jag ont i magen och känner mig lite nere. Men jag hoppas det blir bättre. Man börjar fundera och undrar vad man gör för fel när ingenting någonsin kan gå vår väg? :[

Det som är possitivt just nu är att på en vecka visar vågen på - 2,2 kg.

Jag har nyss dessutom duschat av bajs-Sebbis. Han kom in till mig och sa: Jag har bajsat.
Så vi går in i badrummet för att byta blöja, då säger han: bajs på tröjan.
Då ser jag att han även har bajs på händerna och i örat!!!!!!!!!!!!!!
Han har alltså lekt med bajset, eller iaf stoppat ner händerna i blöjan!!!
- Vad har du gjort Sebbe?
- Ingen aning! svarar den lilla räven, kan man göra annat än att skratta då. Jag försökte behärska mig något för att han skulle förstå att jag var arg på honom och att man INTE leker med BAJS!!!
Men det var bara att duscha av honom och leta genom hela vårt sovrum efter mer bajs, men jag kunde inte se mer bajs så jag hoppas det inte är någonting någon annanstans.

Nu har han somnat utmattad framför teven i vår säng, min stora lilla älskling ♥
 
Go nacken :)



Ja... varje dag är en utmaning.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe barn är ju för härliga! =)

2008-10-27 @ 15:16:51
Postat av: MODERN

åhhhhhhhhhhhhhhh DESSA NACKAR SOM MAN BARA VILL SNUSA I. vILKA BARN NI HAR,DET ÄR RIKEDOM

2008-10-27 @ 19:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0