What a night!!!

Puh, jag är helt slut idag, hade tänkt fått mkt gjort inför advent men det får vänta tills imorgon.
En kombination av en jobbig nästäppa och en mage som bråkar så har inte A sovit särskilt bra inatt, vilket oxå resulterar i att jag inte heller sovit.
Han var rätt svår sövd igår, pruppade o pruppade, han vägrar bajsa det går ca 3 dgr mellan varje gång, och då får han istället jätteont i sin mage, och pruppar o pruppar hela tiden.
Han somnade strax före tolv och sov i kanske 30 minuter, så precis när vi somnat hör vi att han lägger av tre stooora pruppar, och sedan börjar han gråta. Great, han har alltså vaknat, och han bara grät o grät när jag försökte söva om honom. Tillslut lät jag honom ammas till sömns brevid mig i sängen, och efter ett tag somnade han om, dock sov han väldigt oroligt hela natten och det kändes som att jag ammade honom hela natten, plus att han låg o pruppade hela tiden, stackars älskling.
Dessutom tror jag inte att han förstår att det är natt när han får ligga sådär brevid mig, utan sover då max någon timme i sträck, inte som i sin säng där han sover typ 10 timmar i sträck.

Klockan 07 kom Sebbis in, och då var A vaken, tillslut somnade han men då började istället Sebbis gråta, och såfort A somnade var han där o petade och skrek, han lyssnade inte alls på mig, eller brydde sig om någonting som jag sa, så det var typ gråt maraton här imorse, pust!!!

A är fortfarande inte nöjd, han pruppar och kvider och gråter mest hela tiden, så allt jag tänkt göra är det bara att glömma.
Jag fick inte ens i mig frukost förrän 12 idag, Sebbis åt välling som vanligt på morgonen så han är aldrig hungrig.
Han är dessutom fortfarande (Sebbis) inne på sitt värsta humör idag, han lyssnar inte på någonting.
Sådana dagar funderar man på vad man gör för fel...

Hur jag hinner sitta här kan man kanske fundera på, ja nu sitter jag med en grinig nyäten A i famnen och S ska prompt titta på teve, så då kan jag passa på o blogga en snabbis...

Nu håller jag tummarna för att A ska släppa ur sig det som klämmer i magen snarast, så vi kanske kan få sova inatt.
Behöver sömn eftersom jag ska på Wallmans imorgon kväll, och jag kommer förmodligen bli väldigt trött.

Jag har verkligen ingen lust att gå, men men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0