Ta det lugnt mamma!

haha Sebbis är så underbart rolig, han säger så roliga saker.
Måste verkligen lyda Jennys råd och åka ut o handla en anteckningsbok med snyggt omslag och skriva ner allting roligt som han säger :)
Han tar verkligen efter det man säger, idag utbrast han.

- Ta det lugnt mamma! haha kan man göra annat än att skratta åt det han säger *Sweetheart*
 Han sa även.
- Mamma tycker du om mig.
- Ja älskling det gör jag!
- Mest i hela världen?
- Ja älskling, mest i hela världen.
- Tycker du om Alex då?
- Ja det gör jag.
- Mest i hela världen också?
- Ja jag tycker om han mest i hela världen också *Vännen*

Han slog sovrekord på dagis idag oxå, han som 1 timme och 45 minuter!!! Han som inte brukar sova alls, min lilla älskling.

Nu är det filmdags, nya Indiana Jones filmen med en av mina favvos Harrison Ford :]

Kommentarer
Postat av: Friday

Hej vännen!



Säg till om ni vill ses nån dag!



kram

2008-11-12 @ 09:25:35
URL: http://fridya1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0