Nu har det släppt :)

hihi, 13.15 precis innan vi skulle hämta Sebbis så sprakade det till i Alex byxor och vips så hade han släppt ur sig det som klämde i hans lilla mage, skönt! :]
Nu har han somnat alldeles utmattad i sitt babygym.



Sebbis och jag har nyss byggt ett högt torn av allt lego, nu sitter vi o myser i soffan, han äter banan och jag försöker vila mig, jag är sjuk... buhu.



Måste skriva in en till kul sak som älsklingen sa igår.
- När jag var en liten bäbis då låg jag i mammas mage.
- Ja det gjorde du älskling.
- När pappa var en liten bäbis låg han också i mammas mage.
hihi sötis!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Passande att Alexander har på sig bodyn från mig, jag som gillar bäbisar klädda i BAJSbrunt ;) Snart får jag börja kalla dina kids för Bulis o Bubbis.

2008-11-10 @ 15:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0