Min mini sweetie!

Åh lilla sötnosen Alexander blir bara mer och mer underbar för varje dag som passerar, och jag älskar honom bara mer o mer!!!
Han gillar iaf ungefär samma saker som sin storebror, han gillar burr-stolen och älskar sin snuttis, han somnar på två sekunder om man ger honom snuttisen :] *Kärlek*



Idag gör vi ingenting särskilt, kollar runt lite efter kläder till dopet. Hittade iaf julkläderna till A och S på PoP igår, de kommer bli så snygga!!! :)

Om en timmer blir det en prommis till dagis för att hämta världens bästa Sebbis, ska ha ett litet möte om hans framtid på dagis oxå. Blev så arg imorse på en av vikarierna där... *grrr*

Han är såå rolig min lilla kille, han säger små saker så man bara blir alldeles varm inuti.
Imorse på väg upp till dagis sa han:
- Mamma, tycker du om pappa?
- Ja det gör jag.
- Mmmm jag med, han är så fin min pappa. Och min mamma är också så fin.
- Ja lilla älskling du är oxå så fin.
- Mmmm Alex är vaken mamma, han är oxå så fin.
hihi min älsklings Sebbis!


Nu två pics på mini!




Kommentarer
Postat av: Cillis

Ahhhhhhhhhhhhhhh vad stor han har blivit, redan!!!! Sa fina bilder! Puss

2008-11-04 @ 13:43:26
Postat av: Jenny

Vilka härliga bilder på Mini! O så att han är klädd i brunt.. I love :) Ska planera in en "dagishämtning" gällande Bulis.. Han o jag måste ju ta o kolla in Kamelas Hä-äst(ar) :)

2008-11-04 @ 14:14:05
Postat av: Solmaz

Åh vad fina bilder :) Vill oxå hålla i o krama alex (även om jag tyckte det var lite "scary" i början sist... hehe...)

Varför blev du arg på vikarien på dagis???

2008-11-04 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0