6450 g och 63 cm

Woooow, han slutar aldrig att växa min lilla Alex.

Var till BVC förut, ca 3 veckor sedan vi var där sist. Och han hade alltså gått upp 680 g och växt 2 cm3 veckor, han växer alltså fortfarande mycket, men har ändå stannat av liiiite :]

Han blev förövrigt jäääääääätterädd för E-L, han visade upp sin lilla surläpp och sedan började han stooor gråta, så jag fick ta upp honom och då blev han lugn, lilla hjärtat då.
Men på slutet av besöket hade de bekantat sig med varandra så hon fick iaf några leénden av honom och lite joller :)

Nu har vi nyss ätit en isglass jag och Sebbis (passande när det är kallt ute hihi), fick locka honom med glass och Laban för att få med honom hem fr dagis idag. Han hade fullt upp o leka med Noomi nämligen men tillslut fick jag med honom hem :]

Nu dags för att hänga lite tvätt o sedan laga mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0