Syskonvagn?

Har funderat mycket kring vilken sorts vagn jag behöver när mini kommer till vår familj.
Det känns som Sebbis är så pass liten att man ändå skulle behöva en slags syskon vagn.
För om jag vill ta en prommis så kan inte Sebbe gå brevid mig, då får jag gå en vääääääldiiiiigt kort prommis isf, och om man är på stan så kommer han inte heller orka gå, och kanske han vill sova osv.
Det värsta är att de är så otroligt dyra, och det finns ännu inga intressanta begagnade ute.
Den måste ju även fungera på direkten, för både Sebbis och mini.
Dessutom är ju Sebbes liggvagn jättefin, så det är lite dubbla känslor, men ja jag vet inte hur jag ska göra.
Får fundera lite till, är ju några månader kvar :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Men du man kan ju sätta på en ståbräda på den vanliga vagnen. Kanske ett alternativ.

2008-05-20 @ 12:06:00
URL: http://www.evanpevan.blogspot.com
Postat av: IdaB

Vi köpte en babytravel syskon jogger samt en ny enkelvagn.
Var ju helt övertygad om att en syskonvagn var ett måste då Theo oftast vägrade gå.
Men när Tindra fötts så var det andra visor. Vagnen användes ca 5ggr o blev sedan ståendes ett bra tag.
Om han blir så trött nu när vi e ute att han inte orkar stå på ståbrädan så sitter han oftast på "fotstödet" el så sitter han bakom Tindra ;)
Men å andra sidan så gillade vi inte bt:n heller... den var så smal, efter 4 mån var lillgumman en aningens för "tjock" för liften o Theo fick heller inte riktigt plats med alla kläder då det var vintertid då.
Kram

2008-05-20 @ 16:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0