Sista inlägget innan semestern :]

Detta blir mitt sista inlägg innan vi åker till Cypern :)

Vi är så gott som färdigpackade, bara lite småsaker som ska ner imorgon innan vi åker ner mot Stockholm.
Känner mig liite nervös inför hur allting ska gå för älsklingen, om han kommer kunna sova på hotellet och om flygresan kommer gå bra, men det hoppas jag :]

Nu kollar vi på Greys, och sedan ska jag försöka brainstorma och se om det är någonting jag glömt :]


Lägger in en bild på vårt hotell, snart snart snaaart :]


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas nu ni får en riktigt trevlig o mysig resa!! Kram till hela familjen..

2008-05-28 @ 22:55:06
Postat av: Charlotte

Trevlig resa! =)

2008-05-28 @ 23:21:40
Postat av: Ausa

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det är samma hotell som vi var på.Jag vill åka tillbaka...........Glöm inte kvällsshowerna för barnen.

2008-05-29 @ 07:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0