Sebastians Dopdag :]

Idag är det Sebastians dopdag, det firade vi med att äta hans favorit mat till middag; Pannkakor med grädde och sylt :) samt tände dopljuset :]

Farmor,S och P kom förbi en sväng innan det var läggdax och hade med sig lite hallonpaj, godis och en liten lastbil, gulligt av dem.

Imorse var jag in till E och pratade om allt det nya inför hösten, usch det känns inte alls bra att A och Sebbe kommer splittras, vet ju hur fäst Sebbis är vid honom :[
Hon visste inte om det gick att ordna då grupperna var så pass stora, men jag tycker inte alls att det känns kul, med tanke på alla andra omställningar som han kommer vara med om i höst, min lilla älskling.
Ja vi får väl se vad som händer, och hoppas på en bra lösning som fungerar för alla...

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åh vad tiden går fort! Suck.... Sebbes dopdag! Åh vad jag saknar honom.

2008-05-22 @ 13:17:13
URL: http://annacecilia747.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0