Bäbis promenad.

Ikväll har jag varit ute o gått med J runt Sidsjön, det brukade vi göra rätt ofta när Sebbis låg i min mage och när han var en liten bäbis, det var en jättebra vana, och nu när det börjar bli vår så vill jag göra det oftare J :]
Det var förresten så vi fick igång Sebbes förlossning, när jag gått 4 dagar över tiden rultade jag omkring där runt Sidsjön med Jenny, och dagen efter började mina värkar :]
Vi kanske får fixa det nu oxå i slutet av Augusti :p

Lägger in lite bilder på mina älsklingar, som har nästan likadana hattar, nu ska jag bara fixa en så har vi alla likadana hattar (mes familj varning haha) :p


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, vi får försöka göra det till en vana igen :) Tack för promenaden!

2008-05-14 @ 08:07:32
Postat av: Veronica

Idag hade vi en ny barnmorska, Åsa Carlsson. Men tidigare har vi gått hos Katarina Söderström.
Idag låg hjärtisarna på 160 :]
Hur ser det ut för er?

2008-05-15 @ 12:29:11
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Veronica

Ja, det sägs juh så. Svärmor är stensäker på att det är en tjej! Jag får dock för mej att det e en grabb ja.
Jag mår fortfarande jättebra! Börjar dock känna av ryggen litegrann.
Hur mår du? Hur länge tänker du jobba?

2008-05-15 @ 14:24:39
URL: http://ceekay.bloggagratis.se
Postat av: Veronica

Jag hade tänkt jobba så länge som möjligt, men barnmorskan tyckte att jag skulle söka hp de sista 2 månaderna i förebyggande syfte. Jag får se hur det blir.

2008-05-16 @ 22:30:30
URL: http://ceekay.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0