Timrå vs Modo.

Ikväll har jag och C varit på första kvalmatchen mellan Timrå o Modo. Vilken rysare, klart en utav de bästa matcher jag sett, att vi dessutom fick chansen att gratulera CB efter matchen var lite kul :]
Även att vi satt så sjukt långt upp att C fick svindel på vägen dit och blockerade trappan hehe, om man sträckte sig så kunde man nå taket i arenan med handen...

Men en riktigt bra match var det, riktigt riktigt spännande, men Timrå var verkligen värd att vinna, de hade de klart bästa målchanserna under hela matchen, och Modo spelade riktigt fult på slutet, ja det var en riktigt bra match :]

Nu ska jag duscha o sova, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men girls!! Jag var ju också på matchen! Att vi inte visste om varandra.. Kunde ju ha vinkat till varandra eller nåt :)

2008-03-12 @ 08:02:56
Postat av: c

vadå blockerat trappan, är det mitt fel att alla andra trodde att det brann? måste ju ta det försiktigt så inte allt godis, kaffe och drickan kom upp tillbaka... hehehe. Klart vi skulle vinkat till lillräbban om vi bara vetat att hon var där! Men till nästa gång så får vi charma Harald lite bättre, verkade ju lite kinkig.....

2008-03-12 @ 08:20:40
Postat av: Cilla

Hm....fick äntligen tid att läsa din blogg igen! Jag tycker då dock att det är MANNEN som ska fria! Säg det åt Tobbe!

Puss

2008-03-13 @ 14:36:00
URL: http://annacecilia747.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0