Tillfällig sambo med Lars Leijonborg

Ja, T har alltså dragit på sig ensidig halsfluss suuuck. Vilket medför att jag då tillfälligt blivit sambo med Lars Leijonborg, då T låter precis som honom de få sekunder han pratar, haha.
Och alla vet väl hur män blir när de blir sjuka, då blir de döende. Visst nu är han verkligen sjuk, men ändå när män blir sjuk så har de en tendens att överdriva det hela. Undra hur det skulle låta om de fick testa att genomgå en förlossning, undra hur de då skulle reagera nästa gång de fick en förkylning :)

Idag jobbade jag även till 17.00, så hjärtat fick vara på dagis jättelänge idag, hade så dåligt samvete, och när jag kom och hämtade honom så sprang han gråtandes mot mig, och ropade gråtandes: Miiiiiin maaaaaammmmaaaa koooooooommmmmmeeeeer nuuuuuuuu.
Min lilla lilla älskling. Så ikväll har det bara varit han och jag, vi har ätit middag, läst bok, badat och kollat på hockey, han är så underbar min lilla kille.
Jag har försökt minnas hur mitt liv såg ut och vad jag gjorde innan 15/2-2006, men jag kan verkligen inte minnas det, jag kan inte förstå hur jag ens kunnat andas utan honom i mitt liv, det känns som att mitt liv började den dagen jag födde Sebastian, allt innan det är bara som en dimma.
Han är verkligen meningen med mitt liv, allting annat har ingen betydelse bara jag får snosa i hans hår och pussa i hans lilla nacke, då är mitt liv totalt fullkomligt ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Tråkigt att du inte minns ditt liv:/

Jag heter iaf Frida, vi kännde varann! Vi gick i samma klass! :]

2008-03-26 @ 22:35:19
URL: http://friday1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0