Nätstrumpbyxor och utan trosor::::

Det har varit en trevliig kväll :)
Föris hos C, chips,godis o melodifestival dessutom hade hon gjort en smarrig kladdis, muuuuums :]
Sedan blev det taxi ner till Aveny as always, rätt mycket folk, väääääldigt varmt och mycket dans.
Jag älskar att dansa, tyvärr hade jag för mkt kläder på mig ikväll så blev alldeles för varm.

När vi stod och dansade så svischade det förbi en kvinna i kanske 35-40 års åldern, lite halv chubby och jag kände att shit, what is this???
Hon hade en svart skjorta, varken kjol eller byxor, endast ett par nätstrumpbyxor, och INGA TROSOR!!!
Ärligt talat, om man nu vill vara sexig så är nog inte det där rätt sätt direkt, jag tror att alla som såg henne tyckte att hon var äcklig, det finns väl andra sätt att få uppmärksamhet, på ett bra vis, men vem vet, hon får säkert någon sliskig man på kroken ändå, hon hade ju trots allt inga trosor::::


Kommentarer
Postat av: Friday

ursäkta,, men såg man allt!? usch, vad äkligt

2008-03-02 @ 09:22:49
URL: http://friday1984.blogg.se
Postat av: Ida-Marie

såg henne också.. såg dock inte på nära håll men jag hör att det inte gjorde så mycket ;-)

2008-03-02 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0